Reklamační řád

Spotřebitelská záruka a reklamace

Speediance ručí za kvalitu a bezchybné fungování svých výrobků, pokud jsou používány, provozovány a udržovány v souladu s návodem a byly spotřebitelem řádně zakoupeny od autorizovaného prodejce Speediance.

Pokud se během záruky vyskytnou problémy s kvalitou způsobené vadami materiálu nebo zpracováním, výrobek bude opraven bezplatně.

Pokud záruční lhůta skončila nebo k poškození došlo během jejího trvání, ale v důsledku chybného zacházení a provozování, budou vyčísleny
předpokládané náklady na opravu. Uživatel se rozhodne, zda nechá výrobek opravit.


Doba trvání spotřebitelské záruky za jakost u jednotlivých výrobků Speediance

Gym Monster posilovny včetně obrazovky a napájecího zdroje – spotřebitelská záruka 24 měsíců

VeloNix cyklo trenažér - spotřebitelská záruka 24 měsíců

Veškeré příslušenství ke strojům Speediance: veslovací lavice, rovná lavice, nastavitelná lavice, Bluetooth kroužek, háky na činku, podložka pod činku, nastavitelná činka, veslovací tyč, kotníkové popruhy, tricepsové lano, rukojeti, lyžařské rukojeti, chytré rukojeti, podložka na jógu, vzpěračský pás, prodlužovací pás, stojan na příslušenství, kulový konektor, sada odporových kabelů - spotřebitelská záruka 12 měsíců


Bezplatná oprava musí splňovat následující podmínky:

Produkty Speediance musí být zakoupené od autorizovaných prodejců.

Reklamovaná vada nebyla způsobena užíváním v rozporu s návodem nebo
mechanickým poškozením.

Na výrobku Speediance nebyla prováděna neoprávněná montáž, úprava nebo instalace, která by se neřídila oficiálními pokyny v návodu.

Nákup výrobku doložíte platným dokladem o koupi.


Rozsah záručního servisu nezahrnuje následující:

Záruční podmínky Speediance se nevztahují na žádné hardwarové produkty nebo jakýkoli software, který není značky Speediance (i když jsou zabaleny nebo rozdány s hardwarem Speediance).

Společnost Speediance nenese odpovědnost za žádné škody
způsobené nedodržením pokynů k použití výrobků Speediance ani za jakoukoli ztrátu nebo poškození dat.

Záruka se nevztahuje na následující situace:

Škody způsobené nevýrobními faktory a používáním výrobku v rozporu s návodem.

Poškození způsobené neoprávněnými úpravami nebo demontáží, která není v souladu s oficiálními pokyny.

Poškození způsobené nesprávnou instalací, použitím, demontáží.

Škody způsobené neautorizovanými poskytovateli služeb.

Poškození způsobené neoprávněnými úpravami obvodů, nesourodými nebo nesprávně použitými bateriemi a nabíječkami.

Poškození způsobené vystavením výrobku extrémnímu prostředí, jako jsou vysoké teploty nebo korozivní prostředí.

Poškození při provozu výrobku v prostředí s elektromagnetickým rušením nebo jiným rušením bezdrátových zařízení.

Poškození způsobené přetížením stroje.

Poškození způsobené nadměrným opotřebením dílů.

Poškození způsobené problémy se spolehlivostí nebo kompatibilitou s
neautorizovanými díly třetích stran.

Poškození způsobené provozem zařízení s nedostatečnými nebo vadnými bateriemi.

Ztráta dat nebo poškození v důsledku nepoužívání výrobku v souladu s
oficiálními pokyny nebo manuály.

Jakékoli softwarové programy, ať už dodané s produktem nebo následně
nainstalované.

Přímé nebo nepřímé poškození způsobené instalací nebo odstraněním produktu, jako je poškození jiných osobních věcí, stěn nebo podlah.

Opotřebení, kovová rez a snížení výkonu při běžném používání produktu.

Škody způsobené vyšší mocí, jako je požár, povodeň, zemětřesení nebo elektrické nehody.

Nadměrné opotřebení způsobené používáním výrobku pro komerční účely, jako jsou tělocvičny, hotely, ubytovací zařízení, tréninková studia apod.

Jakékoli poruchy nebo poškození produktů třetích stran, včetně těch, které jsou na vaši žádost integrovány do produktů Speediance.

Poškození způsobené technickou nebo jinou podporou neposkytovanou společností Speediance, nebo nepřesným nastavením a instalací.

Výrobky nebo díly se změněnými nebo odstraněnými identifikačními štítky.

Kosmetické poškození, které není způsobeno výrobními nebo přepravními faktory, mimo jiné včetně škrábanců, promáčklin a změny barvy plastu.

Vady způsobené úmyslným poškozením produktu nebo neoprávněnými úpravami, včetně provozních dat.



Jak uplatnit reklamaci

Pokud výrobek nefunguje nebo
funguje chybně, nejprve nás kontaktujte mailem. Popište jasně a zřetelně
problém, případně připojte fotografie či video. Připojte nákupní doklad a pošlete na e-mail obchod@speediance.cz.
 

Speediance se pokusí identifikovat a vyřešit váš problém prostřednictvím telefonu, e-mailu, online chatu nebo jiné vzdálené pomoci.

V některých případech může výrobce
doporučit stažení a instalaci konkrétních aktualizací softwaru. Pokud tato opatření problém nevyřeší, můžete být požádáni o zaslání výrobku společnosti Speediance k dalšímu vyhodnocení.

Pokud bude požadavek na záruční opravu shledán oprávněným, společnost Speediance uhradí náklady na opravu, či
výměnu včetně dopravy tam a zpět.


Zboží Speediance k reklamaci můžete osobně předat na naší prodejně anebo
zaslat na adresu:

TIVIS s.r.o. - reklamace Speediance
Jana Schwarze 5
664 91 Ivančice

Společně se zbožím je nutné doložit doklad prokazující koupi zboží (faktura) a vyplněný reklamační list.  

Osoba odpovědná za řešení reklamací:
Leoš Podhrázký
Jana Schwarze 5a
664 91, Ivančice

Tel: +420 546 436 165
e-mail: obchod@speediance.cz

reklamacni-list.pdf ke stažení

Tento reklamační řád nabývá účinnost 9.4.2025. Změny reklamačního řádu vyhrazeny (tím nejsou dotčeny již uzavřené kupní smlouvy).